Jag har fuckat upp igen ja


Jo, jag känner mig väl lite sådär smått onormal eftersom jag helt plötsligt blivit stormförtjust i tè, pepparkarkor, jordgubbar, julmust och clementiner under detta året. Inget jag gjort tidigare. Fast det är riktigt gott att mamsen köpt hem tre stycken 1,5 liters julmust, en hel burk pepparkakor och en stor påse med clementiner. Under dagen har min mage åstadkommit några pepparkakor, nåt glas julmust, två clementiner och tre koppar tè! Känner att detta behövs med tanke på väder och att det börjar närma sig jul.

Nu ska jag hälsa på bingen och fortsätta kolla the day after tomorrow som går på tv just nu! Puss på er snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0