I bet you can't do i like this

Hade en sån jäkla rolig julafton igår vi kollade kalle anka, åt min mosters otroligt goda mat, spelade guitar hero, åt efterrätt samtidigt som vi körde julklappsleken, spelade "med andra ord" så som inga andra kan, sen avslutades kvällen fint med 5 timmars dans nonstop, min familj är grym.

Tror närmare 250 bilder togs, så ska lägga upp bilder här sen. Nu är jag grymt trött, men ska ändå pallra iväg mig till Lovisa och inviga hennes nya tv om några timmar. Vill tacka för alla fina sms, hälsningar jag fått! Hoppas ni hade en trevlig gårdag, pöss


En vanlig morgon när man vaknar upp hos sina kusiner. Vi är absolut normala, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0