will you keep on bringing out the best of me


Look a like yesterday, klocka ifrån italien,  Elins stickade kofta ifrån monki under koftan har jag på mig en kjol+body ifrån gina t till det bar jag låga blåa converse.

Hej på er snyggingar. Gårdagen blev bra, nästan lite förbra. Först stack vi hem till tova, sen begav vi oss till Malmö käkade sen spelade maskinen. Dom var awesome live, riktigt bra. Hade skyhöga förväntningar och dom levde upp till det och lite mer utan tvekan! Jag är helnöjd, runt tio var vi tillbaks i Svalöv här var det fest så vi bestämde oss lite på impuls att sticka dit! Blev en riktigt trevlig kväll.

Nu ligger jag och degar i vårt nya vardagsrum lyssnar på musik och bara tar det lugnt, och det har jag planer på att göra i princip hela dagen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0