Utan att du finns kunde jag höra din röst, min enda tröst.

Allting stannar upp när jag ser dig, mitt hjärta bultar fort för jag vill ju vara med dig. Kom och ta min hand, men det finns någonting som hindrar dig. Fast vem ska stoppa dina steg från att få gå till mig? Men du ler förvirrat, det här är ingen lek. Jag är också rädd, rädd att göra fel.

om vi inte tar ett steg fram
så kanske vi ångrar att vi aldrig lärde känna varann


möjligtvis en del omgjord finare såhär. Låten hittar ni iallafall här 


Kommentarer
Postat av: Anonym

rastegar- om vi inte <3

2010-08-11 @ 21:42:50
Postat av: charlotte

är dina föräldrar gifta elr bor tsm? om inte, är dom gifta eller sambos på annat håll :) thanks för en bra blogg :))

2010-08-11 @ 22:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0