just another day in my preppy life


Ny tröja ifrån topshop-sjal ifrån h&m-jeans skjorts ifrån crocker-väska ifrån adidas-armband thomas sabo- klocka italien. Till det hade jag höga svarta converse!


Det spöregnar, och jag ligger och zappar på tv:n samtidigt som jag bloggar & läser lite biologi. Ni får inte ihop det va? Förstår er, men det går faktiskt. Mysigt med lite regn, skönt att det inte började spö regna förrän nu. För jag powerwalka till teckomatorp för att säga hej till Lovisa, sen jäklar kom regnet. Blev dygnsur när jag gick ifrån bussen hem, dygnsur! Och då småregnade det ändå, men nu vräker det ner. Men ska fortsätta göra allt det där!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0