i miss my friend.

Jag saknar våra o.c kvällar fyllda med bubisar,aromatpopcorn. saknar alla våra bakdagar eller våra spontan shoppingdagar till lund eller alla sömnlösa nätter. Och jag jag erkänner jag har kanske gjort fel och sagt saker jag ångrar nu. Men det ändrar väl inget nu ellerhur? Vet att du läser detta. Men som sagt, det ändrar ju inget nu! Känns ändå konstigt att vi varit såbra vänner och sen att en sån liten sak kommit emellan. Ja, jag saknar dig iallafall.




Update: 02.03 Ligger och funderar på vad det är som gör folk sömnlösa, är det grubblandet eller är det bara allt som man varit med om under dagen.  Får se om ett avsnitt o.c & en kopp tè gör mig sömnig iallafall! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0