26 april- 2010


Bikerjacka- H&M  t-shirt- LEE  sjal-indiska  baslinne-gina tricot  jeans-nudie  väska- indiska   smycken: bl.a - miss dee
Har haft en riktigt bra dag och en riktigt mysig eftermiddag med mamsen. Tog tåget in till Lund och mötte upp mamma på stan, sen tyckte vi det var lite för blåsigt så vi körde ut till Nova där jag hittade min underbara konfirmationsklänning och även lite andra saker som ska bäras på valborg, sen käkade vi även på Mcdonalds och vi kom fram till att det var sista gången på ett tag nu, [tredje dagen på raken nu!!!!] Känns som om jag bör tänka lite på figuren nu om jag ska klara av att visa mig på beachen 2010! Haha, vet inte varför det uttrycket låter så damn roligt ;) Nu tänkte jag gå ner och skriva och fixa med inbjudningskorten, tycker det börjar bli på tiden nu! Puss på er!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0