KAN NI KAN JAG!

Vem:
Saknar du:
 Jag saknar nog ingen speciellt, har alla jag behöver.
Vill du döda: hm(?)
Rörde dig sist: joshua, i think
Vill du slå: joshua för han är fett störig :D
Kysste dig sist: Elias , hehe
Kramade du sist: Thimo :D
Vill du prata med: ingen speciell?
Skrek du på sist: thimo kanske..
Vill du vara som: Känner att man kan lika gärna vara sig själv
Sårade dig sist: e.e
Vill du bli galet full med: vadfasen vet jag? :D
Gjorde dig riktigt glad senast: minns faktiskt inte.
Fick du sms från senast: Paula
Ringde du senast: Mamma
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: :D

Har du:
För många vänner: nej då

Förföljelsemani: nja
Tvångstankar: haha, ja.
Någon annan psykisk sjukdom: no
Någon fysisk sjukdom: njae :)
Någon skada: nejdå
Färgat håret:  nej
Brutit några ben: nej
Några piercings: bara öronen
Egen dator: yes
Bra självförtroende: Jadå!
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: haha nej
Varit kär:  jadå
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: haha ja.
Lämnat landet: självklart
Tuttat eld på nått: ja
Gjort något olagligt: ja
Hur:
Går du: på två ben
Svarar du i telefonen: - hej. hej det är alice
Fördriver du tiden: fotboll skolan datan
Mycket pengar har du: 30 spänn på kontot just nu
Tjänar du pengar: nej
Ofta diskar du: åke gör jobbet
Ofta städar du: inte så ofta.
Många stör du dig på: nej inte så.
Ofta träffar du din familj: varje dag.
 Tror du:
Att du kommer bli något: jag får väl hoppas på det bästa.
På gud: vet inte riktigt
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: nej. är emo
På ett liv efter detta: jadå.
Att fiskar kan tänka: ja
Att du kommer leva länge: vet man ju aldrig.

Sitter och mega pluggar! Går rätt såbra när jag pratar med Lovisa i telefon samtidigt, jodå. Tycker jag har haft en ganska bra dag idag. Ska dock gå och lägga mig hyffsat tidigt, blev rätt sent igår (trots att jag sa att jag skulle gå och lägga mig tidigt) Menmen, ska fortsätta plugga nu. Godnatt&Sovgott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0