I already know the game and I've been through it

Äntligen fick någon liv i mig, har precis vaknat och just nu ligger jag och tänker på alla positiva och negativa saker med regn, det positiva är väl att det är sjukt mysigt att lyssna på. Så just nu ligger jag och njuter och lyssnar på regndropparna som faller ner utanför mitt fönster. Det negativa är väl att min blir så damn blöt och det leder (oftast) till att man börjar frysa.

Nu, käka frukost med familjen! Det är ju trots allt min dopdag.
I'm off for a while


Längtar tills man kan vara ute hela natten, och grilla och mysa!

Kommentarer
Postat av: lovisa

det var ett tag sen, underbara dag!

my love (L)

2010-04-04 @ 13:23:43
URL: http://annamalinlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0