Random söndag

Hje bloggen, jag hoppas ni haft en underbar söndagskväll? jag har iallafall tagit vara på min, har bara varit med Elin kollat film och tagit det allmänt lugnt! Men sådana dagar behövs ju efter man festat för tredje helgen i rad! Inte sant? ;)

Nu ligger jag i min säng nerbäddad med hundratals kuddar, 2 täcken och 1 filt! Hur skönt somhelst, om jag får säga det själv.. Fast nu ska jag försöka somna till en film (lånad av elin) Som jag somnade bort från innan..

Imorgon ska jag upp tidigt, måste tvätta håret eftersom jag inte orkade göra det idag (euw) Sen har jag en halv skolvecka framför mig! Har jag glömt att berätta att vi har två studiedagar denna veckan? Haha, såbra är vår lilla randomskola! Men har inte riktigt bestämt vad jag ska göra än (..?) Men självklart har jag gott om tid att hinna tänka ut & planera det, under den kommande skolveckan, för vissa har ju mer tur än andra..

Sovgott alla läsare & ha en fortsatt trevlig söndagskväll vi hörs imorgon♥
utan er är min blogg ingenting.


Kommentarer
Postat av: LINNESSY

Hejhej,

Nu har jag en vckans blogg på gång som om du vill vara med så kan du anmäla dig i min blogg ?!

Linnessy.blogg.se

2009-09-13 @ 22:48:21
URL: http://linnessy.blogg.se/
Postat av: LINNESSY

Hejhej,

Nu har jag en vckans blogg på gång som om du vill vara med så kan du anmäla dig i min blogg ?!

Linnessy.blogg.se

2009-09-13 @ 22:48:24
URL: http://linnessy.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, jo de kan jag nog hålla med om, började skriva om helt onödiga saker :D mycket möjligt att vi har, mitt minne är rätt så uselt, men ja jag känner anna :) puss <3

2009-09-14 @ 08:36:22
URL: http://blondita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0