SKO(LAN!)

Hej bloggen, är hemma från skolan nu! Rätt jobbig dag, och om jag ska vara ärlig är jag redan trött på skolan.. Och den har kommit igång på "allvar" nu så jag måste verkligen börja skärpa mig!

Det började iallafall med att vi hade typ 50 minuters svenska, helt okej eftersom jag gillar den läraren.. Men sen efter det hade vi spanska, haha fast det är också rätt okej eftersom jag sitter med Ulrika och vi är ju helt klart bäst *host* hahah, ohyes!

Sen åt vi lunch, och det var väl lika äckligt som alltid annars? (varför ändra på det nu..?) Efter typ 30 minuters lunchrast skulle vi ha hemkunskap, wiho.. Jag började med att lämna in min uppsats om tvättning (på typ sju sidor..?!?!) Fråga mig inte varför jag gjorde den så lång för det kan jag dock inte svara på.. Sen gjorde vi grova baugetter, eftersom jag och Ulrika är nyttiga men dom blev faktiskt rätt goda =)


Dagen avslutades med nån biologi lektion och matte därpå.. Rätt jobbigt eftersom alla lektioner varar i typ ca 1 timme, det är drygt.


 Ser ju dock inte så goda ut här, men det var  innan dom skulle in i ugnen ;)


Inte dåligt snygga!

Ibland får man väl bjuda på sig själv, men ska fixa mig lite nu.. Sticker och tränar runt sex men vi hörs nog innan det, annars efteråt lovar jag ;) Och skulle väl aldrig svika mina läsare? ♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0