Kvällsblogg!

En lite sådär kort sammanfattning av min tråkiga dag (som tillslut blev) en rolig dag! Eller morgonen med elin var ju mysig också, fast stressig som f** och jag fattar inte varför jag a l l t i d ska lämna allt till sista sekund! Åh blir så trött på mig själv ibland..

Men skola innan, som jag berättade gick väl rätt bra, fick MVG på någon lame tvättinlämningsupg! Haha *stolt* ellerhur, är man bäst så är man! Sen blev jag hämtad och skjutsad till samlingen med laget, kom försent. Haha så jä*** typiskt mig! Men matchen gick bra, men ska inte tråka ut er? Gjorde iaf ett mål, och resultatet blev 3-0 eller 4-0 aja whatever huvudsaken är att vi vann! olala.

Nu ska jag plugga engelska, mycket pluggande härva!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är sååååååååååååååå bra!

2009-09-22 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0