HEMMA NU!

Hej bloggen har inte kunnat uppdatera förrens nu, förlåt.. Men Stack till Sara med Jessica direkt efter skolan, sen stack vi och träna en timme senare och däremellan skulle vi hinna käka & byta om osv..

Min skoldag har varit helt okej, =) Har haft en rätt bra dag om jag ska vara ärlig, började med biologi och då gjorde vi någon sak med örat, anyway man skulle lyssna på ljud och sånt, efter det matte sen musik, (vi hade läxförhör..? Hallå varför får jag inte reda på nåt?!?!) Men svarade iaf på några frågor, är man duktig så är man!

Just nu ligger jag och pluggar svenska kul va? Nej tror inte det, men det behövs har nåt stort prov på allt detta nu, satsdelar om ni vet vad det är?

Uppdaterar innan jag går & lägger mig.. Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0