090907

Hej bloggen, hur har eran dag varit? Min har varit usel, haft en rätt jobbig dag i skolan *suck* (av privata skäl) Skoldagen började med att ha en svensklektion i en timme, men jag gillar faktiskt den läraren, hon är bestämd och sträng men samtidigt ändå trevlig och ödmjuk, och liksom hur kul är det att ha en tråkig bitchig lärare?!?! (för andra är ju så) Ja, sen hade vi lite random lektioner men har iallafall haft en chill-dag..

Nu ska jag plugga & få i mig lite käk, väntar på att Gossip girl ska börja också love it
Plus att denna veckan ska jag nyttig, heders!
Puss

"sometimes the bad things and the right things are the same.
and i'm just trying to do the right thing, even though it hurts..
but hey? who said it was gonna be easy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0