VÄSTMANLAND YEAH!!!


aw.. urgulliga!


bilden bjuder jag på


dag 1 på vår sthlms resa

hejdå skåne och hej västerås, nu har vi kommit fram till västerås eller det var ett rätt bra tag sen vi kom fram
 men åkte bil i sju timmar och jag och joshua hoppade inte ur bilen en enda gång.. när vi kom fram tog jag en dusch sen åt vi lunch och hoppade studsmatta och gungade gunga med karl & björn och tro mig dom är världens sötaste
 sen har vi ätit grillad mat och spelat familjespel men mest gungat och hoppat studsmatta haha
men nu funderar jag starkt på att kolla film och sova, blir antagligen upp tidigt imorgon och äta frukost med dvärgarna , för vissa är ju mer "morgonpigga" än andra :)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0