we don't care about haters


Nothing can ever tear me apart from you, I love you big brother!

HOME! Efter en lång natt med tre underbara människor är jag finally hemma.
Runt ett blev jag och Bea väckta av Joshua och Victoria helt underbart!!! Vi sov i knappt 5-6 timmar inatt, haha så det ska va..  Just nu har jag precis städat mitt otroligt stökiga rum, funderar på att ta en dusch om en stund känner mig riktigt lökig, senare ikväll ska jag verkligen bara ta det lugnt har varit rätt fullt ös på sistonde!
Take care
Au revoir!

 


Kommentarer
Postat av: Mejjah(:

Jag har shoppat^^<3 VIlken härlig brorsa du verkar ha :D

2009-12-29 @ 19:32:42
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0