Svar på tal idiot.


Nya klänningen från whoops fashion. Ett impulsköp får jag påstå, så den lär faktiskt få åka tillbaka efter lite om och men, den var ju först tänkt som nyårsklänning, men nej! En svart kavaj ifrån bik bok, blev det också!


Svar på tal btw: Sofia bla bla bla? Någon random brud ifrån någon håla utanför helsingborg  kommenterade min blogg häromdagen! Sedan påstår hon att det inte är hon? Förresten du kommenterade min blogg i somras, och det var samma IP-nummer. Att du ens orkar lägga energi på det? Så där fick du något att tänka på. I'm off!

Kommentarer
Postat av: Sofia Nilsson

HÄR OM DAGEN?! är du dum i hela ditt huvud. jag har vatt inne på din blogg, som btw suger EN enda gång och det var i somras och jag tror inte äns jag gjorde det anonymy. så det är ju faktiskt omöjligt att jag kunnat kommentera senare än det. som jag sagt innan, jag låter mina vänner låna min dator & om dom också tycker att din blogg suger så kanske dem har kommenterat det :) vi står för vi tycker här i vår lilla håla :) om du har något problem med mig kan du gärna höra av dig på 0733390438 ;)

2009-12-27 @ 19:26:29
URL: http://blondita.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan sofia äckel nilsson vara snäll och dra?

2009-12-27 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0