I shouldn’t have let you hit that



Nu ska jag och brorsan, kolla filmer. Vi ska iväg tidigt imorgon eftersom vi ska vara inne i stan så tidigt så möjligt. Jag hoppas era juldagar varit bäst! Nu är det folk som frågat mig vad jag fått i julklapp, så tänkte rabbla upp det lite snabbt i slutet på detta inlägget..
Vi hörs och ses innan jag åker imorgon.
PEACE AND LOVE

MINA JULKLAPPAR 09

• Massa shoppingpengar till imorgon!
• Ett par underbara högklackade skor.
• En kofta ifrån tommy hilfiger
• Ett par silkes björn borg troser
• En biokväll m tova :D
• En värmeljushållare som man kan hälla dofter på, så luktar det (den doft man valt) i hela rummet
• Mer pengar...
tror att jag fick med allt!
tack så mycket vänner & fam ni är så grymt underbara.

Kommentarer
Postat av: adam

JAG ÄLSKAR SHOPPING!



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-12-26 @ 00:37:01
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0