Sigrid Bloggar

Hejsan alla söta bloggläsare!

Jag är just nu hemma  hos Alice (ofc) så  jag snodde hennes data och tänkte blogga lite. :)
Jag har varit hos alice i 2 dagar nu. Vi har bakat pizzabullar och fotat med Alice systemkamera. Väldigt bra bilder om jag får säga det själv. :) 

Jaa, vi har väl inte gjort så mycket mer, just nu är Linn här, väldigt roligt eftersom jag inte träffat henne på flera år. VI ska snart ut och fota ännu mer tror jag. :)
Jag vet faktiskt inte om jag tycker att deft är roligaast att stå bakom eller framför kameran... Om man har fotat naturbilder och bilderna blev fina och bra, så är det ju rologast att säga att man är fotografen, men om det är en fin bild på en person, så vill man ju helst vara den personen. :)

Snart  börjar skolan igen och jag vet  faktiskt inte om jag är glad eller ledsen över det. Visst är det kul med sommarlov; kunna vakna när man vill, träffa kompisar, ligga på stranden och bara slappa, men det ska också bli  kul att få träffa alla kompisar som man inte träffat på sommarlovet, och de är också skönt att få ordning på vardagen och komma igång med träningen igen. Fast egentligen så är det ju inget att fundera över eftersom jag inte har något val. Skolan börjar och så är det bara! 

Men, men. Nu ska jag platta mitt hår och sen ska vi ut.

Puss på er alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0