SERIEPREMIÄR

Har just arrived home, heh. Kom hem till saga runt tre igår, ihhhh.  det stavas t r ö t t e r.
Fast malmöfestivalen var skitrolig, hihih, vi var där i fem minuter sen kom en kille fram till mig och pussa mig på kinden, no thanks, man kan ju iaf fråga. jaja.
Håller på och fixar mig nu, ska ju på spela match idag seriepremiär i regn dock.
A
ja allt för fotbol.

BTW, ni som kommenterade inlägget om "alice dissar" fjortis bla bla bla, hell no. Det är väl utsidan som ger insidan en chans, jag vill inte ha en kille med acne, hö..

Hörs ikv bloggen
P U S S


här sitter killar som försöker få med oss på foto, dom skulle hitta oss
på facebook.. bla bla bla. good luck btw.
Fast dom va rätt roliga.

Kommentarer
Postat av: ANONYM

SES KANSKE I MALMÖ NGN DAG SÖÖTE<333

2009-08-16 @ 03:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0