nåt ni inte visste om mig?

har duschat färdigt nu, pisseskönt!
Första matchen idag vann vi wiie och jag gjorde mål Y wiho!
Andra matchen blev straffar och jag missade min :o hmm, tråkigt! Alla kan ju inte vara bäst?

En sak jag hatar blatte nojor, sjukt skämmigt! Jag är väl typ halv svensk men ändå? Mamma kommer ju från sverige och pappa från england / afrika. 
Svenskar gör ju minst lika mycket brott som en nysvensk.. och vissa svenskar drar alla nysvenskar över en kant, inte konstigt det blir bråk! Klart man reagerar, , ALLA är olika alla! Och nysvenskarna borde lära sig svenska eller det borde vara typ en lag på det, enligt mig? Klart man ska lära sig språket där man bor? eller!
hehe, tuff jag är va? rätt smart!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: jag har lagt till dig nu! =) kram

2009-08-01 @ 17:44:42
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: jo, bra :) själv?

2009-08-01 @ 17:51:30
URL: http://ffriiddaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0