it's alice bitch

Så nu har jag ju laddat upp lite hollywood skvaller inte dåligt, gjorde det mest för att jag hade tråkigt, haha!

Imorgon ska jag sova ut ordentligt, så bli inte helt chockade nu när jag inte bloggar vid halv sju på morgonen, för då ligger jag antagligen och snarkar. Allt har ju gått så fort nu, ca 1,5 vecka intensiv fotboll, sen sthlm också ju, vandra ju runt halva stockholm kändes det som, hiuh. Ska vila ut ordentligt nu iallfall, wiho! Så dessa dagarna lär bli tråkiga i think, eller kanske inte? vem vet aja, ska nog sova nu snaaart.
Sov gott, 23.23 får väl önska mig nåt nu, wiiie!
Puwss


lyckas alltid bli osminkad på bilder? hm, jaja whatever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0